Vår tro

I en tid då det alltid går att hitta billigare alternativ och i en bransch där alla konkurrerar om pris har vi valt att gå ett lite annat spår; Den absolut bästa och roligaste kundupplevelsen! Vi tror på att du som kund inte bara ska få en kvalitativt väl utförd städning, du ska även bemötas av professionella medarbetare och av en kundtjänst som på riktigt bryr sig om dig som om dig och din vardag. Alla beslut vi tar och allt vi gör utgår från våra fyra huvudattribut;

VI LEVER FÖR EN ROLIG VARDAG
Vi är inte sådana som låter livet passera, vi älskar att leva. Vi anstränger oss hellre lite mer för att kunna ha det lite roligare än att bara sitta vid sidlinjen och se på när saker och ting händer. Vi älskar det vi gör och förstår vilken roll varje individ har i vårt gemensamma uppdrag, att göra livet enklare och roligare för alla våra kunder. Detta låter vi genomsyra sättet vi kommunicerar på och hur vi pratar med kunder, kollegor och människor överlag.

VI ÄR FRAMÅT
Vi är alltid på väg framåt. Vi omfamnar förändring och använder oss av nytänkande som ett verktyg för att utforska och bygga på framtidens idéer och lösningar. Vi är inte rädda för att prova nya saker. Samtidigt är vi väldigt ödmjuka inför det arbete som krävs för att förändra givna strukturer. Framåt för oss betyder också att vi ständigt söker nya sätt och ny kunskap för att utveckla och utvecklas.

VI FOKUSERAR PÅ RESULTAT
Vi strävar efter att nå högt uppsatta mål. Vi antar utmaningar och vill alltid vara nummer ett. Vi drivs av att leverera resultat och jobbar med resultatfokus oavsett vad vi tar oss an. Vi är tävlingsmänniskor in i benmärgen och vi gör allt som står i vår makt för att överträffa förväntansbilden och kraven på oss, som personer och som bolag.

VI TAR ANSVAR
Vi tror på ansvar. Vi tar ansvar för våra handlingar, vårt agerande, våra uppdrag och vår affär. Vi vet att i vårt ansvar så ingår det att vara punktliga, noggranna, strukturerade. Vi tror på att jobba med hjärta för det företag vi representerar och vi tar vårt ansvar för att bidra till bolagets utveckling och välmående. Vi tar ansvar för att hjälpa och stötta våra medarbetare och kollegor samtidigt som vi förstår att allt vi gör (och inte gör) har en direkt påverkan på bolagets utveckling och kundupplevelsen. I vårt agerande är vi respektfulla mot andra och tror på att goda gärningar och ett gott humör är framgångsfaktorer för att leverera grymma tjänster till våra kunder.

Cleaning Services ska verka för en hållbar utveckling och ett långsiktigt ägande. Vi ska engagera oss i samhällsfrågor och utmaningar, som samhället står inför. Vi ska arbeta för att sprida glädje till alla de människor i vårt samhälle, som inte får sin vardag att gå ihop. Detta gör vi genom att erbjuda tjänster och service som bidrar till att kunder och andra som kommer i kontakt med oss ska få lättare och närmare till skratt. Vi ska ha roligt på jobbet och ska dela med oss av vår glädje och inspiration till människorna vi kommer i kontakt med.

Kvalitén på våra tjänster ska hålla en hög nivå och vårt kundbemötande ska vara av absoluta världsklass. Som kund hos oss ska du veta att du köper fackmannamässigt utförda tjänster som minst motsvarar de krav du som kund har.

Jag vill veta merom Cleaning Services tjänster

Ta del av vardagsglädjen

genom Cleaning Services

Kom igång idagSe vad vi kan göra för dig

92% av våra kunder skullerekommendera oss till en vän